والیبالیست‌های فولاد سیرجان بازهم قهرمانی می‌خواهند علی اسعدی درگذشت | اعضای بدن فوتسالیست مشهدی اهدا می‌شود بازداشتی جدید در پرونده فساد در فوتبال| این جا چه خبر است آقای تاج؟! قتل داور در زمین بازی + عکس پایان کار بایرن و کیمیش پیکان به مشهد نمی‌رسد! تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ | جدال برای سرگروهی لیست تمدیدی‌های استقلال مشخص شد جای خالی خراسانی‌ها تیم ملی کوراش بانوان در روز نایب‌قهرمانی آسیا خانواده بازیکن تیم فوتسال مشهدی، به اهدای اعضای فرزندشان رضایت دادند تارتار شاکی از بازیکن پرسپولیس عمری به پرسپولیس بر می‌گردد پرسپولیس و لیستی که برای هر بازیکنی جا ندارد دلخوری شدید درویش از اوسمار سازمان لیگ پرسپولیس و استقلال را ناامید کرد عذرخواهی مهرداد محمدی بعد از مصاحبه جنجالی ویدئو| اشتباه مهلک سعید اسماعیلی در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی شوک به فوتسال مشهد | لژیونر مشهدی دچار مرگ مغزی شد محمد علی گرایی المپیک پاریس را از دست داد
سرخط خبرها

تصمیم جدید هیات مدیره پرسپولیس لو رفت

  • کد خبر: ۱۷۰۰۱۹
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳
تصمیم جدید هیات مدیره پرسپولیس لو رفت
باشگاه پرسپولیس فردا شرایط جدیدی را برای یحیی گل محمدی در نظر خواهد گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، بی توجهی یحیی گل محمدی به تماس های باشگاه پرسپولیس همچنان ادامه دارد و این بدان معناست که او  چندان علاقمند به ادامه همکاری با باشگاهش نیست و به قول خودش قصد استراحت دارد.

در همین راستا با خبر شدیم رضا درویش از اعضای هیات مدیره باشگاهش خواسته هر چه زودتر نشستی را برگزار کرده و کمک کنند تا یک تصمیم مهم برای آینده گل محمدی در پرسپولیس بگیرند.

در همین راستا هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روز سه شنبه نشست مهمی را برگزار خواهد کرد. در این نشست قرار شده که هیات مدیره تا پایان هفته منتظر تصمیم گیری یحیی گل محمدی بماند و اگر او تمایل برای ادامه همکاری نداشت آن وقت با مربیان دیگری وارد مذاکره شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->